Wij bieden verschillende mogelijkheden voor het aanvragen van herhaalrecepten:


In uw online patiëntenomgeving

U kunt online herhaalrecepten aanvragen via uw beveiligde online patiëntenomgeving. Hiervoor dient u een account aan te maken. We bieden een App en een webversie.


Receptenbrievenbus

U kunt bij de assistente een blad ophalen waarop u de etiketten van uw medicijnen plakt. Dit formulier doet u in de recepten-brievenbus van Kramatplantsoen 101 E. Ook mag u de doosjes direct in de brievenbus doen. Op werkdagen om 11 uur wordt deze brievenbus geleegd en verwerken wij de aanvragen.


Telefonische herhaalreceptenlijn

U belt  020 – 665 85 81. U kiest 2 in het keuzemenu en spreekt in welke medicijnen u nodig heeft. Evenals uw naam , geboortedatum en telefoonnummer. Als u uw medicatie voor 11.00 uur bestelt, verwerken wij het nog dezelfde dag. Afhankelijk van uw eigen apotheek kunt u de medicijnen na 1 of 2 werkdagen afhalen na 14.00 uur.


Per fax

Faxnummer: 020 – 665 09 91


Ondervindt u problemen met het bestellen van herhaalrecepten?

Neemt u dan contact op met de assistente. Bij problemen met de herhaalrecepten via de website, kunt u een email sturen naar info-oosthoek@sag-amsterdam.nl. Daarin kunt u uitleggen welke stappen u heeft genomen en waar de problemen zich voordoen. Vermeld u ook uw naam en geboortedatum. Wij onderzoeken het probleem en nemen daarna zo snel mogelijk contact met u op.