Hiervoor bieden wij verschillende mogelijkheden:

Via ons patiëntenportaal:
Kijk onder Online diensten. U vraagt eerst een account aan, vervolgens gaat het aanvragen van de herhaalrecepten via het beveiligde patiëntenportaal.

Receptenbrievenbus:
U kunt bij de assistente een blad ophalen waarop u de etiketten van uw medicijnen plakt en dit in de receptenbrievenbus doen Kramatplantsoen 101 E. Ook mag u de doosjes direct in de brievenbus doen. Om 11 uur wordt deze brievenbus geleegd en verwerken wij de aanvragen.

Telefonisch:
Van 8.30 tot 11.00 uur op 020 – 665 85 81. U kiest 2 in het keuzemenu en spreekt in welke medicijnen u nodig heeft. Evenals uw naam en telefoonnummer. Als u uw medicatie voor 11.00 uur bestelt, verwerken wij het nog dezelfde dag. Afhankelijk van uw eigen apotheek kunt u de medicijnen na 1 of 2 werkdagen afhalen na 14.00 uur.

Balie:
Aan de balie bij de doktersassistent. Als u uw medicatie voor 10.30 uur bestelt, verwerken wij het nog dezelfde dag. Afhankelijk van uw eigen apotheek kunt u de medicijnen na 1 of 2 werkdagen afhalen na 14.00 uur.

Per fax:
Faxnummer: 020 – 665 09 91

Ondervindt u problemen met het bestellen van herhaalrecepten, neemt u dan contact op met de assistente. Bij problemen met de herhaalrecepten via de website, kunt u een email sturen naar info-oosthoek@sag-amsterdam.nl waarin u uitlegt welke stappen u heeft genomen en waar de problemen zich voordoen. Vermeld u ook uw naam en geboortedatum. Wij onderzoeken het probleem en nemen daarna zo snel mogelijk contact met u op.