De SAG heeft een online patiëntenomgeving. In uw patiëntenomgeving kunt u een afspraak inplannen met zorgverlener, een herhaalrecept aanvragen, vragen stellen aan uw huisarts en uw medisch dossier inzien.

U kunt in uw patiëntenomgeving via de App of de webversie. De App kunt u  instellen op een andere taal. Op dit moment kunt u kiezen uit Engels, Arabisch en Turks.


Registreren voor uw patiëntenomgeving

Om uw patiëntenomgeving te kunnen gebruiken, heeft u een account nodig. Dit account kunt u gebruiken voor zowel de App als de webversie.

  1. Maak een nieuw account aan op mijn.sag-amsterdam.nl/_/oosthoek.
  2. Klik binnen 24 uur na ontvangst op de bevestigingslink in de e-mail die u ontvangt.
  3. Uw accountgegevens worden vergeleken met ons bekende gegevens. Bij onduidelijkheden nemen we contact met u op om de registratie af te kunnen ronden.
  4. Uw account wordt geactiveerd. Vanaf dat moment kunt u gebruikmaken van de online diensten in zowel de App als de webversie.

Uw gegevens zijn beschermd

De patiëntenomgeving bevindt zich in een beveiligde omgeving. Dat betekent dat uw gegevens zijn beschermd. Alle data worden versleuteld verzonden en versleuteld opgeslagen op beveiligde servers. Uitsluitend u en uw zorgverlener hebben toegang tot uw gegevens. Iedere keer dat u inlogt, krijgt u een verificatiecode per sms. Ook dit is om uw veiligheid te garanderen.


Vragen of problemen

Heeft u een technische vraag? Bijvoorbeeld problemen met inloggen of een foutmelding? Kijk dan bij de ‘veelgestelde vragen’ op de website van Uw zorg online. Technische vragen over de patiëntenomgeving kunnen wij helaas niet beantwoorden in het gezondheidscentrum.

Heeft u een medisch-inhoudelijke vraag? Bijvoorbeeld over herhaalmedicatie? Stuur ons dan een bericht via uw patiëntenomgeving of neem contact op via ons algemene telefoonnummer.